środa, 3 marca 2021

Wyniki IV MnO z krótkim komentarzem

W minioną sobotę odbyła sie IV edycja Marszu na Orientację Kaszub. Tym razem gościliśmy uczestników nad jeziorem Głodnym w Warszkowskim Młynie. Minioną edycję zorganizowaliśmy po raz pierwszy jako edycję nocną i całkiem fajnie nam to wyszło. Napewno duże znaczenie miała lokalizacja imprezy, duży parking, kilka ławek ze stołami, oznaczone miejsce na ognisko i do tego bliski dojazd z asfaltowej drogi oraz dookoła same górki. Zapewne powrócimy tutaj z organizacją Kaszuba, bowiem teren daje jeszcze duże możliwości
Dziękuję wszystkim uczestnikom za przyjazd i pozytywne słowa w moim kierunku. Dziękuję również koledze Piotrowi Kaschuba za pomoc w bazie, jak i prowadzenie strony internetowej, natomiast mojej żonie Małgosi za przygotowanie super bufetu. A i jeszcze drużynom Atos, Portos i Aramis oraz Typkom za pomoc w organizacji ogniska. Owe drużyny, jak i Piotr, uprzedzili mnie w jego rozpaleniu, bo przyszedłem z terenu, w którym rozwieszałem lampiony na kwadrans przed imprezą. Pierwsze drużyny zgodnie z planem wyruszyły o godzinie 18-ej a powrot ostatniej nastąpił tuż przed północą. Chciałbym tu jeszcze zaznaczyć, że czas, który dałem na trasę Trudną (200+50) okazał się trochę za krótki. Przed imprezą jednak dokładnie analizowałem pomiar przejścia tej trasy preze mnie jak i czas z innych nocnych imprez na trasie trudnej, więc stwierdziłem, że 27 minut na kilometr będzie optymalny. Tak jednak nie było, więc następnym razem dam trochę więcej czasu na tej trasie.
W imprezie uczestniczyło na trasie MT 21 osób w 7-iu zespołach, na trasie T 25 osób w 12-tu zespołach, natomiast na BT 22 osoby w 11-tu zespołach, co daje 68 osób w 30 drużynach. Całkiem spora frekwencja zważając na aktualną sytuację światową związaną z wiadomo czym. Mam nadzieję, że większości z was impreza się podobała i jeśli będzięcie mogli zawitacie do nas na jesień.
Poniżej linki do wyników poszczególnych tras. Na ewentualne protesty (na adres dariusz.okon1977@wp.pl) czekam do 9 marca.
Trasa Mało Trudna: https://drive.google.com/file/d/1NIkgemJUIeUA72ijkBuxH_aqAm8a-G_x/view?fbclid=IwAR2FCQtt3T77c1bUqIWDfg0FAHqxd5IR7MzZ6ME8JWxNDMvFiPB4FVXdOWQ
Trasa Trudna: https://drive.google.com/file/d/1ROV123Z2Imh0RREYA8WKzZjv_mfdskOl/view?fbclid=IwAR2Qctek6C-7epuTiwZN56ExxT4My8AQzGVZksY7NWsoo4qGkzqWVFJvXaU
Trasa Bardzo Trudna: https://drive.google.com/file/d/1tvT1JgNuYzYqpWDcJGDQh71aQrHq6--d/view?fbclid=IwAR0vmkcwTcqvhTUxxYAw-MttqnN3lLombNd4V5l_LGs4NJ5lubrEgXJ8yao